سنگ گرانیت سبز جنگلی

سنگ گرانیت سبز جنگلی

گرانیت سبز جنگلی بیرجند جزء با کیفیت ترین سنگ های طیف سبز بوده
1399/9/25
0 نظر

 
سنگ گرانیت سبز جنگلی
 

دید کلی درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد 
همانطور که می دانید گرانیت سنگی بسیار بادوام، مقاوم و جلاپذیر است. امروزه این سنگ برای همه ی فضاها از جمله راه پله، نما، پارکینگ، فضای داخلی و فضای باز استفاده می شود و از مکان هایی که سطح پله باید در مقابل ضربه و سایش مقاومت زیادی داشته باشد، سنگ گرانیت بهترین سنگ می باشد.
 
سنگ گرانیت سبز جنگلی

سنگ گرانیت سبز جنگلی بیرجند جزء با کیفیت ترین سنگ های طیف سبز بوده و همین موضوع باعث شده که مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان ساختمانی قرار بگیرد. گرانیت سبز جنگلی بیرجند دارای تم سبز تیره مایل که رگه های زرد و لیموییدر آن پراکنده می باشد. سنگ گرانیت سبز جنگلی بیرجند دارای جذب آب بسیار پائین و مقاومت فشاری بالا است از ویژگی های گرانیت جنگلی بیرجند میتوان به استحکام بسیار بالا و دوام و ماندگاری آن در مقابل تغییرات جوی اشاره کرد. سنگ گرانیت سبز بیرجند ساب پذیری خوبی دارد و کاربرد های گوناگونی در صنعت ساختمان سازی دارد.

انواع سنگ های طیف سبز: گرانیت های سبز رنگ که طیف رنگی آنها سبز و تیره میباشد نیز انواعی دارد و به چند دسته تقسیم می شوند.
 
گرانیت سبز کاهویی

گرانیت سبز کاهویی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود؛ این سنگ به خاطر مقامت بالایی که دارد از آن در محل های شلوغ و پر رفت و آمد مثل پایانه ها و مترو ها استفاده می شود. این سنگ جزء سنگ های محبوب معماران ساختمانی است. غالبه این سنگ به شکل فرآوری شده به کشورهای اروپایی فرستاده می شود.

 
گرانیت سبز دانه اناری

سنگ گرانیت سبز دانه اناری سنگی با رنگ سبز تیره و دانه های قرمز مثل دانه های انار است. این سنگ دارای مقاومت فشاری بالا و جذب آب پایین است. از این سنگ می توان در فضاهای خارجی و فضاهای داخلی ساختمان (کف پله، دیوارها ی ساختمان و کابینت) استفاده کرد. گفتنی است این سنگ از سالم ترین و پرفروش ترین سنگ های گرانیت ساختمانی است.

 
کاربرد های سنگ گرانیت سبز بیرجند

کاربرد سنگ سبز گرانیت جنگلی در کلیه قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان است. این سنگ در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده از آن در سنگفرش و نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد از جمله کاربرد های آن در زیر آمده است.

بدنه راه پله و سنگ پله

 
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر؛ آگاهی از جدید ترین قیمت ها و مشاوره رایگان با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد ؛ زرین استون و مستر استون در ارتباط باشید.
شماره تماس 09154476393مجموعه مستر استون
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر