تمام توضیحات و کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان

تمام توضیحات و کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان

تمام توضیحات و کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان

تمام توضیحات درباره مشخصات ا کاربرد سنگ گرانیت نطنز زاهدان در ساختمان
مستراستون
1400/7/6
0 نظر

با سلام 
 تمام توضیحات و کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان
تهیه شده در سایت مستراستون
یکی از روشن ترین گرانیت های گل پنبه ای که در ایران موجود است سنگ گرانیت زاهدان می باشد .که شباهت به نهبندان و مروارید دارد . به علت جذب آب پایین ، رنگ وطرح زیبا و همچنین مقاومت بالایی که دارد در بخش های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده های فراوانی که این سنگ دارد به یکی از پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی  تبدیل شده است.

سنگ گرانیت زاهدان سوپر(سایت مستراستون
 
گرانیت زاهدان سنگی با زمینه روشن است که دارای دانه بندی های منظم می باشد. رنگ  این سنگ از گرانیت سفید نطنز کمی روشن تر است. این نوع سنگ جذب آب بسیار کمی دارد و از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد به همین علت بیشتر در مکان هایی که امکان آبریزی زیادی وجود دارد از این سنگ استفاده می شود . سنگ زاهدان ساب پذیری بسیار خوبی داشته و این موضوع باعث می شود تا این نوع گرانیت سطحی براق و درخشان داشته باشد. سطح روی این سنگ یکدست و یکنواخت بوده و درون آن دانه های مشکی و طوسی پراکنده شده است  که به آن ها اصطلاحا نمک فلفلی گفته می شود . پارانتر و ویژگی هایی که برای سنگ گرانیت وجود دارد  باعث شده تا از این سنگ در بسیاری از پروژه های اداری ، مسکونی ، صنعتی و تجاری استفاده های فراوانی شود. سنگ زاهدان عمدتا در سایزهای طولی ، فرشی ، و پله در مکان ها و بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند  .


کاربرد گرانیت زاهدان (سایت مستراستون)
 
سنگ گرانیت به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند کاربرد های متعددی نیز داشته باشد گرانیت زاهدان را می توان در کلیه قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان استفاده کرد.این سنگ با مقاومتی که در برابر سرما،گرما،ضربه و فشار دارد یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت استفاده در سنگ های نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد.از نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد سایر کاربردهای سنگ گرانیت
 
سنگفرش فضای داخلی ساختمان

سنگ پله و بدنه راه پله
سنگفرش فضای خارجی ساختمان
سنگفرش محوطه و پیاده رو

نمای داخلی دیواره ها پارکینگ و کف  پا رکینگ

قیمت سنگ گرانیت زاهدان (سایت مستراستون)

سنگ گرانیت با تمام ویژگی هایی که برای آن ذکر شد نسبت به سایر سنگ ها از قیمت بسیار مناسبتری برخوردار است اما قیمت هر سنگ به یکسری عوامل بستگی دارد که می تواند تاثیراتی بر بالا یا پایین بودن آن داشته باشد. اولین و مهمترین عاملی که میتواند تعیین کننده قیمت در بین سنگ های گرانیت باشد غده های موجود در این سنگ است . هر چه سنگ پاک ، بدون غده و روشن باشد قیمت بالاتری از بین سنگ های گرانیت خواهد داشت . موضوع بعدی معدنی است که این سنگ از آن استخراج شده است نوع معدن به لحاظ کیفیت و رنگ سنگ در قیمت آن تاثیر خواهد داشت.ضخامت و قطر سنگ نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمامی سنگ ها دارد،زیرا هرچقدر سنگ به قطر استاندارد یعنی قطر 2 سانتی متر نزدیکتر باشد از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.
 
معدن گرانیت زاهدان ( سایت مستراستون )
 
معدن این سنگ در 85 کیلومتری جنوب شرق زاهدان واقع شده است و دارای ذخیره ای بالغ بر دو میلیون و 400تن از این سنگ می باشد. این معدن بزرگ با استخراج سالیانه 70 هزار تن سنگ خام یکی از بزرگترین معادن گرانیت در شرق کشور می باشد. در این منطقه ذکر شده چندین معدن گرانیت سفید وجود دارد که از بین آن ها معادن اسماعیل زهی از لحاظ نقش ، دانه بندی و رنگ جز پاک ترین و یکدست ترین معادن می باشند .
بدون تخفیف سنگ نخر ...
شماره تماس :
09154476393
09367841393
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر