سنگ مرمریت دیپلمات

سنگ مرمریت دیپلمات

سنگ مرمریت دیپلمات سنگ مرمریت دیپلمات یکی از سنگ‌های خاص و با کیفیت می‌باشد. نام دیگر این سنگ مرمریت جاوید بوده. سنگ مرمریت دیپلمات دارای تم رنگی خاکستری روشن است
مروارید سنگ
1399/9/30
0 نظر

سنگ مرمریت دیپلمات
  
سنگ مرمریت دیپلمات یکی از سنگ های خاص و با کیفیت می باشد. نام دیگر این سنگ مرمریت جاوید بوده. سنگ مرمریت دیپلمات دارای تم رنگی خاکستری روشن است. شادابی رنگ زمینه به همراه رگه های کلسیتی در کنار هاله های طوسی و صورتی کمرنگ، این سنگ را از سایر سنگ های مرمریت با زمینه‌ خاکستری متمایز می کند. زیبایی چشم نواز طرح های سنگ مرمریت دیپلمات، این سنگ را به یک اثر هنری تبدیل می کند. این مرمریت با زیبایی خاص، یکنواختی و پراکندگی نقش های خود، یک تابلوی نقاشی زیبا را به وجود آورده است. زیبایی این سنگ پس از اجرا در محیط بیشتر نمایان گشته و تنالیته رنگ آن باعث ایجاد آرامش در فضا می گردد.
 
سنگ مرمریت دیپلمات دارای تم رنگی کرم بژ و خاکستری است. این سنگ دارای زمینه شلوغ و گلدار زیتونی کرم می باشد. سنگ مرمریت دیپلمات در چند سورت دسته بندی می شود که یکی از آن ها روشن و خلوت و دیگری زیتونی و شلوغ می باشد. سنگ مرمریت دیپلمات در کل یکدست بوده و گاها در زمینه آن گل هایی به رنگ صورتی کم رنگ ظاهر می شود. این سنگ در ابعاد اسلب و تایل در سایزهای ۶۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۸۰ به صورت صیقلی فرآوری شده و عرضه می گردد.
 
موارد کاربرد سنگ مرمریت دیپلمات
سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان
کف و پله
فضای داخلی ساختمان
مراکز تجاری، اداری و واحدهای مسکونی
سنگفرش هال و پذیرایی، سنگفرش لابی
استفاده از سنگ مرمریت دیپلمات در ابعاد بزرک در کف فضای مسکونی جلوه بسیار زیبایی به واحد مسکونی می دهد. اما استفاده از سنگ مرمریت دیپلمات در کف پارکینگ پیشنهاد نمی شود.
 
همچنین قابلیت صادرات به صورت خام (کوپ، بلوک) فرآوری شده به سایر کشورها را دارا می باشد. از جمله ویژگی های این سنگ می توان تراکم بسیار بالا، ساب پذیری مناسب، مقاومت فشاری و سایشی بالا، طرح و رنگ زیبا، قیمت مناسب و جذب آب پایین آن را نام برد. سنگ مرمریت دیپلمات نسبت به تراورتن از یکدستی و فشردگی بیشتری برخوردار است که این موضوع استحکام این گونه سنگ را افزایش می دهد. این سنگ با داشتن نقوش خاص می تواند یکی از بهترین سنگ ها برای محل های پر رفت و آمد باشد چرا که علاوه بر استحکام فواصل زمانی تمیزکاری را بیشتر می کند.
 
سنگ های مشابه
سنگ مرمریت چهرک، سنگ مرمریت شهرکرد، سنگ مرمریت کویر کاشان.
 
این سنگ پس از برش و ساب به چندین سورت تقسیم می شوند و سورت های کم رگه، روشن و پاک تر قیمت بالاتری دارند و چون هزینه تولید سنگ با ابعاد بزرگ (اسلب) به مراتب بیشتر از ابعاد کوچک است بنابراین قیمت این سنگ با ابعاد بزرگ و اسلب بیشتر خواهد بود. دیگر عامل تاثیرگذار بر روی قیمت نوع فرآوری آن است. مواد به کار رفته در فرآیند تولید سنگ مانند اپوکسی، یو وی، توری پشت سنگ، کیفیت ساب، دقت برش، گونیا بودن، ضخامت سنگ و یکدست بودن سنگ همه این عوامل بر روی قیمت سنگ تاثیر خواهد داشت.
 
معدن سنگ مرمریت دیپلمات
اصلی ترین معدن سنگ مرمریت دیپلمات در استان فارس در حوالی شهر آباده واقع شده است.  
مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد؛ زرین استون و مستر استون راهنمای جامع شما در خرید و فروش سنگ های ساختمانی به همراه آنالیز و کاربرد سنگ ها، به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدیدترین قیمت ها با شماره زیر در تماس باشید.
شماره تماس 09154476393مجموعه مستر استون
 

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر