همه چیز درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد

همه چیز درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد

همه چیز درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد

جهت سفارش یا آگاهی از قیمت هر سنگ با شماره 09154476393 در تماس باشید
مروارید سنگ
1399/9/24
0 نظر

 
همه چیز درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد
 
 
هر آنچه که باید درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد بدانید.
در مقالات قبلی با ویژگی های سنگ گرانیت مروارید مشهد آگاه هستید. در این مقاله قصد داریم به آن دسته از ویژگی هایی بپردازیم که این سنگ را نسبت به سنگ های دیگر مجزا می کند.
با توجه به بررسی های انجام شده بر روی مشخصات فیزیكی و مكانیكی سنگ گرانیت مروارید مشهد و همچنین معادن آن نتایج جالبی حاصل شده است.
 
در تجارت سنگ های تزئینی واژه گرانیت به هر سنگ آذرین كه قابل برش ساب و صیقل باشد گفته می شود به همین علت دسته وسیعی از سنگ ها جز‍ء این خانواده قرار خواهند گرفت به خاطر همین موضوع تشخیص سنگ گرانیت مرغوب از سنگ گرانیت با کیفیت کمی مشکل شده است وجود كوارتز در سنگ گرانیت باعث بالا رفتن مقاومت گرانیت و سایندگی آن می شود و این امر باعث می شود كه استخراج گرانیت نسبت به استخراج سنگ های تزئینی دیگر (سنگ های نرم) مشكل تر باشد. البته به خاطر داشته باشید درصد کوارتز در سنگ های گرانیت گوناگون مختلف است كانی گروه میكا كه جزء كانی های اصلی گرانيت می باشد به شكل صفحه‌ ای است و سختی آن در جهت صفحه كانی و عمود بر آن متفاوت است سنگ گرانیت مروارید مشهد که در آن درصد بالایی از این کانی وجود دارد جزء دسته مرغوب ترین سنگ های گرانیت قرار می گیرد.
 
در سنگ گرانيت هر چه اندازه دانه‌ها بزرگ تر باشد، مقاومت سنگ كاهش می یابد و شكنندگی و ترد بودن سنگ افزایش می يابد چرا كه سطوح كلیواژ در سنگ ها با دانه های بزرگ بیشتر است. بافت سنگ گرانیت مروارید مشهد به شکل دانه ریز می باشد و آزمایش های مختلفی بر روی آن انجام شده است که نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت بالای این سنگ می باشد.
 
دو ویژگی بارز  سنگ گرانیت مروارید مشهد
 
سنگ گرانیت مروارید مشهد دو ویژگی فیزیکی بارز دارد که شکل ظاهری آن را تعیین می کند. اول بافت (اندازه دانه های معدنی جداگانه) و دوم رنگ آن. تنوع در این دو خاصیت منجر به طیف وسیعی از نمای گرانیت می شود مواد معدنی جداگانه در گرانیت به دانه های قابل مشاهده تبدیل می شوند زیرا ماگما در مایل های زیادی از سطح به آرامی سرد می شود. اندازه دانه های مواد معدنی مختلف است که ماده معدنی را به خود اختصاص می دهد.
 
چرا رنگ های گرانیت از سفید تا سیاه متغیر است
رنگ های گرانیتی طیف را از سفید تا سیاه تا صورتی طی می کنند، اما چه چیزی یک نوع سنگ را بسیار متغیر می کند؟ آنچه در مورد کانی شناسی و منشا آن به ما می گوید؛ مواد معدنی تشکیل دهنده سنگ گرانیت مروارید مشهد به آن رنگ های بی نظیری می دهد که در انواع مختلف گرانیت مشاهده می کنیم. نسبت نسبی مواد معدنی رنگی مختلف در یک گرانیت عمدتا به دلیل منبع اصلی سنگ مذاب است که برای تشکیل گرانیت سرد شده است. اگر سنگ مذاب در فلدسپات پتاسیم فراوان باشد، گرانیت به احتمال زیاد رنگ صورتی ماهی قزل آلا به خود می گیرد از طرف دیگر، اگر سنگ مذاب به وفور در کوارتز و مواد معدنی سازنده آمفیبول وجود داشته باشد، به احتمال زیاد یک گرانیت خالدار سیاه و سفید به دست می آورید. سنگ گرانیت مروارید مشهد دارای طیف رنگی جذاب و چشم نوازی هست که می توان از آن در فضا های مختلفی استفاده کرد. همچنین بافت دانه ریز و سخت سنگ گرانیت مروارید مشهد مقاومت و دوام این سنگ را بالا برده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد؛ زرین استون و مستر استون در تماس باشید.
شماره تماس 09154476393مجموعه مستر استون 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر