سنگ فلیم گرانیت مروارید مشهد

سنگ فلیم گرانیت مروارید مشهد

سنگ فلیم گرانیت مروارید مشهد

فلیم کردن سنگ در زبان انگلیسی به معنای آتش زدن یا آتش خور کردن سنگ می باشد .
مستر استون
1399/9/16
0 نظر

 
سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد
 
سنگ فلیم شده چیست ؟
فلیم کردن سنگ در زبان انگلیسی به معنای آتش زدن یا آتش خور کردن سنگ می باشد؛ پس می توان سنگ فلیم شده را سنگ آتش خور شده نیز نامید. آتش خور کردن سنگ فرایندی سطحی است نه عمقی؛ و برای از بین بردن لغزندگی و زبر کردن سنگ در فضا های بیرون بکار می رود. فلیم کردن به دو روش دستی و ماشینی صورت می پذیر که سنگ را در معرض آتش مستقیم و موضعی قرار می دهیم و چون سنگ گرانیت حالت الاستیسیته بسیار کمی دارد کمی از سطح سنگ گرانیت جدا می گردد و سطح سنگ ناصاف و زبر می شود. این کار را توسط دستگاه هوابرش بر روی زمین و در محل کار هم می توان انجام داد. سنگ گرانیت فلیم شده ای که تولید شده مجموعه سنگ گرانیت مروارید مشهد باشد؛ مناسب برای محوطه سازی، پیاده رو و همچنین سطوح لغزنده می باشد. همچنین در نماهای مدرن نیز می توان از گرانیت فلیم شده استفاده کرد. سنگ گرانیت مروارید مشهد بهترین سنگ های فلیم شده و آتش خور شده را در اختیار شما قرار می دهد. سنگ گرانیت مروارید مشهد با استفاده از نوین ترین تکنولوژی ها سعی بر این دارد تا بستری نو و آسان شما عزیزان فراهم کند تا هر چه سریع تر و به آسانی از مرغوب ترین سنگ ها بهره مند شوید.
 
پروسه فلیم کردن یا آتش خور کردن سنگ
پس از استخراج سنگ از معادن و انتقال آن به کارخانه به وسیله دستگاه های برش که دارای تیغه های تیز الماسه می باشند به چندین اسلب صاف بریده می شوند؛ سپس سنگ های بریده شده را با اعمال شعله آتش که از جنس اکسیژن و پروپان می باشد فلیم می کنند. در این فرایند دمای بسیار زیادی به سنگ اعمال می شود؛ تا حدی که سنگ به یک حالت ریز و تقریبا نرم تبدیل می شود؛ قبل از شروع این فرایند باید سنگ را از جهت سازگاری و واکنش با شعله و حرارت بالا بررسی کرد. بسیاری از سنگ ها قابلیت فلیم شدن را ندارند در حالیکه بیشتر سنگ های گرانیت و مرمر آتش خور می شوند. سنگ گرانیت مروارید مشهد با استفاده از بهترین دستگاه های برش و دستگاه های پیشرفته حرارتی سعی می کند این فرایند را به نحو احسن انجام داده و سنگی مرغوب و با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار دهد.
 
موارد کاربرد و استفاده از سنگ فلیم شده
از این روش برای کاهش لغزندگی سنگ در ورودی ها، پارکینگ ها و محیط های با لغزندگی بالا استفاده می شود. همچنین در محوطه های بیرونی پروژه ها؛ وروردی و خروجی ساختمان ها نیز به کار می رود.
 جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از جدید ترین قیمت ها با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد ؛ زرین استون و مستر استون در ارتباط باشید.
شماره تماس 09154476393مجموعه مستر استون
 

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر