سنگ کوبیک مروارید مشهد

سنگ کوبیک مروارید مشهد

سنگ کوبیک چه سنگی است؟
ایوب علیزاده
1399/5/27
0 نظر

تولید و ارائه انبوه سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد با ابعاد منظم و معدنی

 
سنگ کوبیک چیست ؟
 
در واقع کوبیک یک نوع محصول تولید شده مکعبی شکل می باشد که جنس آن متفاوت است که بهترین جنس آن سنگ و نوع آن گرانیت می باشد و این سنگ به نام کوبیک نیز شناخته می شود، از آنجایی که کوبیک در مصارف کف و سنگ فرش کاربرد دارد، گرانیت مقاوم است و بهترین گزینه برای سنگ کوبیک می باشد. این سنگ از دل زمین و به عنوان آذرین درونی به دست می آید. سنگ کوبیک معمولا در سایز های برابر و یک شکل تولید می شود و در برخی مکان ها سایز های آن متفاوت می باشد؛ امروزه ابعاد منظمی با طیف گسترده ای از این سنگ تولید می شود، به دلیل یک دست بودن این مکعب های کوچک هنگامی که کنار یکدیگر قرار می گیرند یک منظره زیبا را به وجود می آورند. به دلیل طیف رنگی که کوبیک دارد نیز می توان از این طیف رنگی طبیعی در مکان های خصوصی یا منزل، یک نمای کلاسیک با جلوه های بصری زیبا پدید آورد.
مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد و زرین استون در تلاش هستند تا با تولید و عرضه این نوع سنگ ساختاری جدید در عرصه ساخت و ساز فراهم کنند. سنگ گرانیت مروارید مشهد در بکار بردن این سنگ با هنر خاص جلوه ی جذاب و متفاوتی را در محیط ایجاد می کند.
 
 
مزایا و ویژگی های سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد
 
تنوع طرح و رنگ
سنگ گرانیت با تنوع بالایی از طرح، رنگ و بافت در طبیعت موجود است؛ گرانیت بدون نیاز به طراحی دارای زیبایی منحصر به فرد است و رنگ های متنوع آن گزینه های بی شماری برای انتخاب پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد؛ خاکستری، سفید، مشکی، سبز و قرمز از جمله رایج ترین رنگ های گرانیت هستند. این ویژگی باعث می شود با انتخاب رنگی متناسب با محیط پیرامون زیبایی دوچندان شود.
 
دوام و طول عمر
برای بالا بردن سطح کیفیت و دوام سنگ کافیست آن را پس از استخراج به سنگ بری انتقال داده و با دستگاه های مخصوص آن ها را به ابعاد مورد نظر برش داد. چنین سنگی سخت و مقاوم است اما در عین حال انعطاف پذیر بوده و اگر تحت فشار یا سایش قرار گیرد به آن هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. سنگ گرانیت مروارید مشهد با پیش گرفتن این پروسه سنگی مرغوب؛ با کیفیت و با قیمتی مناسب عرضه می کند تا اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد.
 
مقاوم در برار حرارت؛ نفوذ آب؛ خوردگی و خراشیدگی
سنگ گرانیت مروارید مشهد در تلاش است با بکارگیری و استفاده از روش های نوین کیفیت سنگ ها را تا حدی بالا برد تا بتوان از آن ها در مکان ها و فضا های مختلف استفاده کرد.
 
 
موارد بکارگیری سنگ کوبیک مروارید مشهد
 
این سنگ به طور معمول برای کارهای تزئینی و زیباسازی استفاده می شود اما در عین حال کاربرد های بسیاری دارد. به دلیل یک دست بودن این مکعب های کوچک و نظمی که در برش دادن آن بکار رفته هنگامی که که کنار یکدیگر قرار می گیرند یک منظره زیبا را به وجود می آورند، در بسیاری از راه های منتهی به منزل یا کنار باغچه و یا کنار استخر های نمادین حیاط  می توان از این نوع سنگ استفاده کرد.
همچنین این سنگ در پارک ها و فضاهای سبز، اماکن تفریحی؛ پیاده رو ها؛ دیوار های تزِیینی و یا مکانی که بتوان با قدم هایی آرام از آن لذت برد مورد استفاده قرار می گیرد سنگ کوبیک علاوه بر ایجاد فضایی کلاسیک، زیبایی برگرفته شده از دل طبیعت را به محیط می بخشد.
 
دو مجموعه سنگ گرانیت مروارید مشهد و زرین استون راهنمای شما جهت انتخاب صحیح سنگ با کاربرد مناسب می باشد.
جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید.
شماره تماس 09154476393 مجموعه مستر استون
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر